5 مرحله صبح روال مراقبت از پوست برای پوست درخشان

رژیم مراقبت از پوست من، و به طور خاص تر روتین پوست صبح من، تمایل به تغییر بر اساس فصل ها و وضعیت پوست من است. همانطور که ما به بهار حرکت می کند، من لایه برداری بیشتر برای خلاص شدن از شر پوست خشک زمستان من، و با استفاده از پایه های رطوبت سازی (فکر می کنم روغن ها و سرم مرطوب کننده) که کمتر سنگین (یا چرب) نسبت به کسانی که من در زمستان با استفاده از.

اما این فقط در مورد محصولات من با استفاده از نیست، اما سفارش من از آنها استفاده کنید. با استفاده از محصولات مراقبت از پوست در موثرترین راه، شما مطمئن شوید که آنها به درستی کار می کنند و شما پول خود را در مراقبت از پوست گران قیمت هدر نمی دهد.

به عنوان یک قاعده سریع انگشت شست، محصولات مراقبت از پوست باید سبک ترین به سنگین ترین اعمال می شود.
بنابراین اگر شما علاقه مند به پیدا کردن آنچه بهار صبح روال مراقبت از پوست من به نظر می رسد، برای جزئیات بیشتر بخوانید.

مرحله 1 : پاک کردن با آب تنها
صبح فقط با آب پاک می کنم. از آنجا که من یک پاک کردن تمام شب، که در آن من حذف آرایش و خاک، من اغلب هنوز هم احساس محصول صبح روز بعد. راستش را بخواهید، پوستم وقتی صبح ها با آب پاک می کنم، هرگز بهتر از آن به نظر نمی رسید.

اگر شک و تردید، سعی کنید با استفاده از اسفنج konjac، که اسفنج لایه برداری ملایم است که از ریشه konjac ساخته شده است. خاک رس طبیعی کمک به طور طبیعی پاک کردن پوست بدون, دوباره, سلب روغن.

گام دوم: هیدروسول (تونر)
پس از پاکسازی، من با استفاده از هیدروزول برای اضافه کردن یک مانع آب به پوست من. این کمک می کند تا به عنوان یک پایه و اساس خوب برای همه است که به بعد عمل می کنند. هیدروسول های مورد علاقه من دارای مقادیر کمی از روغن های ضروری مانند اسطوخودوس یا رز، که بزرگ برای کمک به فعال نفوذ به پوست (گام بعدی).



مرحله سوم: سرم و فعالین
حالا وقتشه که بهش بگم 'انجام دهندگان'. محصولاتی که حاوی یک ماده تشکیل دهنده - فکر می کنم سالیسیلیک اسید - در نظر گرفته شده برای رسیدن به یک اثر خاص در نظر گرفته شده 'فعال' است. آنها تمایل به محصولات 'روشن کننده' و یا 'اصلاح کننده' است. این محصولات, به علاوه سرم, کار بر روی برخی از مسائل, نگرانی, و یا مزایای پوست شما.

ابتدا یک سرم اعمال می شود، به طوری که درست به پوست می بیند. بعد دوست دارم فعال هایم را اعمال کنم و اجازه بدهم چند دقیقه قبل از مراحل بعدی بنشینند. انجام این کار کمک خواهد کرد که در محصولات دیگر مهر و موم.

درمان (اختیاری)
این یک گام اختیاری بسته به اینکه آیا شما را انتخاب کنید به استفاده از درمان است. این مرحله است، به عنوان مثال، که در آن من یک درمان نقطه برای کمک به بهبود جوش و یا که در آن من ممکن است هر گونه درمان چشم اعمال (مانند سرم، روغن، و یا کرم) اعمال می شود. درمان معمولا 'نقطه متمرکز' بنابراین بدون در نظر گرفتن قوام من آنها را در پس از سرم قرار داده است.
من معمولا اجازه می دهد درمان نیز به مدت یک یا دو دقیقه بنشیند اگر من انجام درمان نقطه برای جوش, به عنوان من نمی خواهم برای گسترش درمان بیش از تمام صورت من در مرحله بعدی.

مرحله ۴: مرطوب کردن
بعدش ميرم مرطوب کننده من تمایل به انتخاب کردن برای مرطوب کننده سنگین در قالب مرهم صورت و یا روغن صورت سنگین. من به ندرت استفاده از کرم به عنوان من احساس می کنم پوست من واکنش نشان می دهد بهتر به روغن گیاهی کامل.

من روغن را با پات کردن آن بر روی صورتم و سپس ماساژ به پوست با سکته های رو به بالا اضافه کنید. من تمایل به چند دقیقه در این روند. این کمک می کند تا به کار محصول را به پوست من و من احساس می کنم pampered با ماساژ مینی صورت.

اگر من با استفاده از مرهم، من آن را گرم کردن در دست من اول، با مالیدن آن را در بین دست من، به منظور آن را به قوام روغنی تر، و سپس ادامه همانطور که در بالا ذکر شد.

مرحله 5: حفاظت از خورشید



شما همیشه باید کرم ضد آفتاب اعمال می شود. برای من، زندگی در نروژ، اگر من برای یک جلسه اسکی کراس کانتری بیرون بروم، یا برای تکه های بزرگ روز در معرض خورشید قرار بگيرم، از یک کرم ضد آفتاب معدنی غیر نانو استفاده می کنم. این هر دو سازگار با محیط زیست است و کمک می کند تا برای محافظت از من از hyperpigmentation و آسیب خورشید دیگر.

من این محصول را به پوست به آرامی پت, به عنوان اگر من مهر و موم همه چیز را در با آن.

نتیجهٔ نهایی
در حالی که محصولات مراقبت از پوست از فردی به فرد دیگر متفاوت است، سفارش شما آنها را در استفاده می تواند تفاوت بین یک روال موثر و پرتاب پول به پایین تخلیه معنی است. بهار امسال، چرا این دستور را امتحان کنید و ببینید که پوست شما چگونه پاسخ می دهد؟
منبع 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...